סוכני נסיעות חרדים בביקור מיוחד באל על
עפר גדנקן No Comments on סוכני נסיעות חרדים בביקור מיוחד באל עלבמסגרת היוזמה של חטיבת המכירות באל על להעמקת הקשר עם סוכני הנסיעות, הגיעו היום למשרדי אל על קבוצה של סוכני נסיעות ממשרדים שונים במגזר החרדי, לראות כיצד הדברים עובדים מקרוב. דודי רובינשטיין ושמחי וינברג מחו"ל מהודר, מאמינים בהעמקת הקשר באמצעים ישירים ונענו להזמנת אל על.
התכניות האחרונות
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו
- ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח
- מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון
- ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים
- למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"
תגיות
הסוכנים שמעו סקירה מראש אגף שירות לקוחות בסניף ישראל, הגב' מיכל רוטשטיין, על הדיגיטציה של השירות ועל אפיקי השירות החדשים העומדים לטובת הסוכנים לטיוב עבודתם.
בהמשך, התפתח רב שיח מרתק ומעניין בין הסוכנים למנהלי המחלקות במוקד, שהחכים את הצדדים כשהמסקנה שעלתה: התוצאה = היא שירות טוב לסוכנים = לקוחות מרוצים שרוצים להמשיך לטוס אל על.
משם עברו לביקור בתוך המוקד, למפגש ישיר בין הסוכנים לאנשים שמאחורי השמות, קווי הטלפון והמענה האישי.
בחלקו השני של הסיור ביקרו הסוכנים במרכז הלמידה של דיילי האוויר, במתקן המדמה מחלקת ביזנס בבואינג 747. הסוכנים קיבלו סקירה מקצועית מגב' מגי חדד האחראית על צוות האוויר, בנושא רמת השירות והחוויה בטיסה שעלתה פלאים. ״אנחנו שומעים את זה גם מהנוסעים וגם דיילי האוויר בחברה מרגישים ומקבלים את הפידבק״, אומר דודי רובינשטיין ממובילי הקבוצה. ״ניתחנו מקרים ותגובות בטיסה, העלינו את השאלה איך אפשר להתפלל בטיסה, גם במניין, מבלי להפריע לעבודת הצוות״.
להשלמת החוויה, הוגשה ארוחת צהריים חגיגית, מתפריט הביזנס גלאט כשר שהוגשה במושבי הביזנס, ללא חשש "כיסי אויר". בסוף היום התקיימה הדלקת נר מוקדמת, בראשות סמנכ"ל המכירות והתיירות מר ירום ודיש, ומנהל המכירות של סניף ישראל מר עמית לוי.
דודי רובינשטיין מנהל חו"ל מהודר, סיכם את המפגש כאחד המועילים ביותר לעבודת הסוכן. בביקור שבו סוכן פוגש "פנים אל פנים" את המקבילים לו בחברה, איתם הוא עובד ביום יום ומקדמים עמו את צרכים הנוסע שלו, ואין חשוב מהקשר הזה לטובת נוסע הקצה.
ירום ודיש, סמנכ״ל אל על בירך על המפגש ואמר: ״אל על תמיד שמה בראש סדר העדיפויות את לקוחותיה, ביקור זה מהווה אבן דרך נוספת בתהליך העמקה בחוויית לקוח, הפעם דרך הסוכנים שעומדים בקשר ישיר עם לקוחותינו. ביקור זה הוא חלק משרשרת ביקורים של סוכני תיירות מרכזיים באל על שתימשך לאורך השנה. אל על תמשיך להעניק את השירות הטוב והמותאם ביותר ללקוחותיה, לצד חווית טיסה משודרגת ובטוחה״.
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.